duminică, 30 decembrie 2012

Mărturisire de Anul Nou 2012/2013

Eu cel ce sunt bărbatul femeii mele, tatăl fiului meu, fiul părinţilor mei, şi prietenul devotat al prietenilor mei şi rămânând acesta până la sfârşitul vremii mele, mărturisesc tuturor, că de acest An Nou, mă voi dezbăra de toate celelalte ale mele, de toate bucuriile, patimile, bunele şi relele, voi fi ceea ce sunt şi eu, una dintre făpturile Lui Dumnezeu, mă voi dezbrăca de mine însumi şi aşa nud, mă voi arunca în vâltoarea vieţii, cu şi mai multă pasiune, cu şi mai nesfârşită speranţă, cu şi mai neruşinată bucurie, cu şi mai umilă dragoste... cu tot ceea ce voi fi şi vă voi putea dărui, mulţumindu-vă că existaţi.

Tuturor oamenilor cunoscuţi sau necunoscuţi mie: Vă doresc un an plin de deplinătate!

Cu dragoste, Daniel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu