miercuri, 12 februarie 2014

Cadou de Ziua Indrăgostiţilor

Doresc să îţi aduc în dar
Un şirag făurit din zile,
Din zilele petrecute cu tine.
Iubito, pentru că unele
Ar cântări atât de greu
Încât ţi-ar frânge zborul,
Le-am ales doar pe cele
Strălucitoare.
Iubito, pentru că unele
Te-ar înlănţui în deşert,
Iar eu nu pot fi un vultur care
Să-ţi ciugulească ficatul,
Le-am ales doar pe cele
Nepreţuite.
Iubito, pentru că unele
Ţi-ar apăsa dureros sânii,
Iar eu nu pot fi un vierme care
Să-ţi ţeasă sutien de mătase,
Le-am ales doar pe cele
Minunate.
Iubito, pentru că unele
Te-ar îneca în lacrimi,
Iar eu nu pot fi un scoic
Să-ţi filtrez sarea din ele,
Le-am ales doar pe cele
Nepieritoare.
Iubito, au rămas destule
Cât să te facă să râzi,
Iar eu să fiu bijutier regal,
Amant secret de regină-cadână.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu