miercuri, 23 ianuarie 2013

Esenţialul volatil

____Acum nu mai pot împiedica nimic din derularea unei secţiuni din destinul meu, pentru că atunci când puteam să-i pun piedică sorţii, din prea mult respect pentru ceea ce credeam eu că este moral, în loc să mă ţin de şotii şi să-mi faultez destinul de ori căte ori imaginaţia mea bogată-mi oferea prilejul, m-am comportat ca un om moral. Moralitatea de natură socială, religioasă sunt instrumentele soietăţii hulpave în care trăim şi care până la urmă respectă doar puterea. A trăi cu piciorul pe acceleraţia la blană nu este imoral, atât timp cât faptele mele nu sunt condamnabile civil, penal şi nu şterg nici un micron al umanităţii din mine, atât timp cât familiei mele îi este bine.
____Tupeul de a munci doar pentru a-mi crea oportunităţi prin care să mă pun în calea unui flux cât mai mare de bani,bani pe care să-i însuşesc şi apoi să-i cheltuiesc cu nonşalanţa iubitorului de călătorie, viaţă, familie şi oameni în general, a nesimţitului indiferent la actele introvertiţilor care-şi defulează frustrările în sfaturi de viaţă.
____Introvertiţii viermănoşi-arivişti din societatea noastră sunt de două feluri. Cei care ocupă funcţii cu niscaiva putere asupra muritorilor comuni, sau deţin o şmecherie de tunar pe care o numesc pompos business şi sunt în strânsă relaţie de dependenţă cu primii, uniţi de minunea para-ndărăt-ului. Ceilalţi sunt nişte bureţi de crâşmă şi mucegăiesc acolo plimbâdu-şi ratarea de la bomba ,,Cu mucii-n halbă” la pestilenţiala ,,La două buci” şi în general sunt cei înlăturaţi de primii din competiţia de concurenţă la ciolan.
____Noi ăştialalţi, oamenii mulţi, cei care umblăm cu capul plecat pe stradă, plecat de atâtea elaborări de scheme de rezistenţă socială, individuală la putregaiul ăsta anormal, la lăturile din statul nostru care ne este duşman acum, ne dorim să trăim într-o neţară a noastră şi suntem gata să le lăsăm lor ţara pe care oricum o au în posesie după ce ne-au executat-o silit şi tăcut la un preţ de nimic, timp de peste douăzeci de ani.
____Pe aceştia mai de pe urmă, dar şi instituţiile de aceeiaşi teapă, pe toţi fundamentaliştii care se consideră proprietarii banilor proveniţi din munca mea şi a familiei mele, îi desfid şi-i condam le eternă silnicie în sclavia închinată unicului lor demiurg, banul.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu