marți, 14 mai 2013

Blasfemica

     Una din două, sau trăiesc mult şi tânăr, sau îmi cumpăr o rachetă, de care să mă agăţ şi să plec într-o călătorie doar dus, în Cosmos, înainte ca trupul să-mi devină caricatura a ceea ce sunt acum, înainte să încep să put a reziduu digestiv dospit şi astfel scutesc şi statul de plata asigurărilor medicale şi de pensie pentru o epavă care se încăpăţânează să nu moară şi rămân mai mulţi bani pentru bulangii ăia şmecheri de-i pârlesc din bugete.
     Există şi varianta a treia, aia în care mă voi screme în fiecare zi să mă abţin de la păcate, îmi voi constipa forţat mintea pentru ca sufletul meu îngălat de dragoste să poată să ejaculeze spiritualitate după nesfârşita înţelepciune căpătată printr-o bigotică masturbare publică executată cu multă evlavie publicitară.
     Cum eu nu am calităţi de persoană publică şi başca şi mondenă, n-am nici o şansă să extrag vreun profit din iubirea aproapelui, aşa că relaţia mea cu Dumnezeu rămâne una strict intimă şi nu priveşte pe nimeni. Atenţie, draga mea organizare politico-statală, oricât ai încerca să pui botu' , beneficiile acestei relaţii nu sunt impozabile! Pa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu