sâmbătă, 19 decembrie 2009

Poveste... 5 Mai 2008

* ___Mă gândesc că sunt foarte inconsecvent în exprimarea mea ca blogger. Cu multe aspecte ale vieţii sunt eu condamnabil de inconsecvent !
* ___
A fost odată …o zi, în care, într-o banală şi aglomerată staţie de autobuz, de la poarta de acces a unei foarte ,,comuniste” uzine metalurgice – proaspăt trecută la izul reavăn de ,,democraţie” , am privit în ochi femeia. Este cea mai frumoasă femeie pe care am privit-o în viaţa mea, că doar până la ochi …măsurasem eu. Nu eram nici pe departe la primul ,,filaj” , dar acum, pe măsură ce o priveam şi ea îmi susţinea privirea, n-am mai simţit erotocentrica satisfacţie a mascului atrăgător. Pentru niciunul nu mai conta , nici că ea era la braţul altui bărbat, nici freamătul de lume, nici ,,pizdele măsii de autobuze şi înghesuială !” . Ei, pe ea chiar am dorit-o! Aşa pentru noi amândoi.
* ___
Peste câteva zile am reparat prima şi ultima pereche de pantofi din viaţa mea. Erau pantofi negri, cu toc înalt şi erau ai Ei. A venit cu ei la mine, întrucât eram oarecum colegi de muncă, la atelierul mecanic unde lucram eu, să mă-ntrebe dacă nu ştiu pe cineva care se pricepe. M-am priceput eu, imediat, apoi am mers cu ei la postul de comandă din laminor, unde lucra ea, am rugat-o să-i încerce, să păşeacă cu ei …of... , ce mi-a mai placut totul de la pantofi în sus! Cât de ,,sincer” priveam, tocurile reparate de mine!
* ___După o dupăamiază de martie, un braţ de viorele şi un sărut de seară în parc, am rămas împreună, până când eu am redevenit consecvent cu inconsecvenţa mea.
* ___Aşa, să zic, după vreo trei aproape patru ani de inconsecvenţă şi reîntâlniri, printre alte aventuri, iubirea şi dragostea noastră ne-au repus împreună, tot primăvara, undeva într-o
garsonieră la parter, din Bucureşti, la geam cu un Cişmigiu verde-crud cu ciripit şi flori.
Şi ne-am iubit !
* ___Şi ne iubim şi-n zi de azi şi avem copil, o mândreţe de fecior, şi ne-om iubi până la adânci bătrâneţi şi dincolo …că tare bine ne este !

* ___Ş-am încălecat pe …
şi atunci a fost pentru prima dată-n viaţa mea şi dacă nu mă
credeţi , după câţiva ani i-am spus :
.
Ca-condorul sortit să iubească nemărginirea,
Ca-cerul nedefinit,
Infinită-i iubirea …mea pentru tine.
Tu surghiunită să-ţi zbor pe cerul,
Ce tot eu ,,în nemernicia mea” ,
Ţi l-am înroşit ca sângele damnaţilor, la apus,
În preziua extincţiei unei lumi
Pe care-am vândut-o deja ,
Pentru exilul glandului meu în adâncul umed
Al fiinţei tale.
.
,,CEL MAI IUBIT DINTRE PĂMÂNTENI”

* ___Această poveste conţine personaje şi
fapte reale , lucru pentru care , sufletul meu păcătos îi mulţumeşte Lui Dumnezeu în fiecare zi .
.
* ________Un consecvent, în dragoste … şi de viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu