vineri, 2 august 2013

Nu există hazard!

Chiar întreaga viaţă este un hazard? Iubita mea, oare sunt eu doar un norocos că tu eşti acum, aici, cu mine? Dacă un alt spermatozoid pleznea-n ovulul mă-tii, sau taică-tău mai statea la o ţigară, poate nu te-ai fi născut tu... Cum nici eu n-am venit pe lume prin eprubetă, cum şi-ai mei şi-au tras-o, fix la momentul potrivit, pentru a mă concepe... Cum până a ne cunoaşte, fiecare dintre noi a supravieţuit aproape miraculos unor încercări şi cum iubirea noastră este, cu fiecare zi ce trece, tot mai mare, înseamnă că nu există hazard.

La răscrucea dintre o vară şi-o toamnă, pe mal de Bosphor, într-un hotel împodobit cu ghirlande de laur tăiate-n piatră aşa cum se construia la început de secol douăzeci, în timp ce chiar cerul curgea aproape compact pe pământ şi în mare, după ce toate tobele înaltului bătuseră prevestitor şi Dumnezeu, zâmbind mulţumit, înţelept şi mucalit în barba-i albă, îşi întorcea pentru o vreme faţa spre Marmara, noi ne-am iubit, acolo undeva în Cornul de Aur, astfel zămislindu-se fiul nostru. Înseamnă că nu există hazard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu