vineri, 4 octombrie 2013

,, Where The Fuck is global warming? ''

Tocmai pe când mă pregăteam să mă dezgust de toate şi mai ales de curva asta de lume, îmbătrânită şi înfrigurată de o toamnă precoce şi persuasiv ploiosă, în bunătatea Lui, Dumnezeu mi-a dăruit o dimineaţă strălucitor de însorită cu cântec de păsărele înveselite. În toată această bucurie, mai vin la mine oameni care vor să-mi ia bani, sau pentru că le datorez ,sau pentru că doresc să-mi vândă concepte, sau pur şi simplu cerşesc. Mai vin oameni care-mi cer un schimb onest de bucăţi de suflet, sau alţii care-mi rup câte-o halcă, aşa ca un câine pustiit de foame ori de vanitatea rabiei dobândite din prea multă trufie. Analizându-mi această ipostază ajung la concluzia că mă pot autopercepe ori ca un creştin potenţial afurisibil, ori ca o ţărancă comunistă.
Oamenilor îndreptăţiţi sau abuzatori de banii mei, de mine, sau de crâmpeie din sufletul meu le pot spune că pot lua, pentru că acesta este trupul meu săvârşitor de păcate şi foarte muncit, uzat în silnicia pentru plata impozitelor la stat, trup cu cheltuielile de mentenaţă parţial asigurate de casa publică de sănătate, că pot lua, pentru că acesta este sufletul meu şi-l am dăruit de la Dumnezeu şi-i la ofertă, e gratis, este pe moca, deşi este uşor contaminat cu abjecţie cam cât o rablă cu rugină, de pe urma intemperiilor.
Pentru că tot mi-a venit în minte povestea cu ţăranca comunistă, aflată-n drum spre cea de a doua praşilă manuală la porumb, oprită de influenţa intelectuală a medicului proaspăt repartizat în sat, aplecată peste un gard de uluci şi care-l întreabă pe acesta: ,, Domnu' doctor, mai serviţi, sau pot să-mi trag budigăii şi să-mi las poalele? '' , avertizez în exclusivitate pe abuzatorii de mine, sau de crâmpeie din sufletul meu că, stând drept în faţa lor, le pot spune respectuos, că pot servi, că pot să-i întreb dacă mai doresc sau dacă pot să-mi trag nădragii.
Citat din gandurile unei femei: ,, Where The Fuck is global warming? ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu