vineri, 15 noiembrie 2013

De ce?

De ce-mi trăiesc iubirea ca o vibraţie,
De ce tremur de parcă-mi faci felaţie,
De ce-mi aştepţi tandreţea-ntr-o staţie,
De ce mă ningi cu viaţă prin carnaţie,
De ce-mi mai plimbi idei pe la creaţie,
De ce mai pui în mintea mea gestaţie,
De ce îmi scrii prin gânduri incrustaţie,
De ce mă-nseninez la mica ta prestaţie,
De ce-mi împingi şi sexul în abstracţie,
De ce mă faci să dau tot trupul la ablaţie,
De ce să-ţi dau chiar sperma ca donaţie,
De ce-mi cobori orgasmu-n moderaţie,
De ce îmi dai trăiri în maximă turaţie,
De ce nu mai măsori iubirile-n cotaţie,
De ce pui sare-n lacrimi ca-ntr-o raţie,
De ce mă faci să te admir cu ostentaţie,
De ce mă faci să simt aşa consideraţie?
Tu Viaţa Mea... trăită în aglomeraţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu